Witaj!
Pokaż nowe posty   Pokaż dzisiejsze posty
Wybierz swój kolor
 
  • 0 głosów - 0 średnio
Opcje Odpowiedz


Oculus Rift dev v.1 [2012/13]

10.08.2015 03:53 Oculus Rift dev v.1 [2012/13]
VR News
Użytkownik
***
Posts 55
Reputation: 0
Rozdzielczość: 1280x800 (640x800 dla oka)
Wyświetlacz: LCD
Kąty poziome: >90 stopni
Kąty pionowe: >110 stopni
Połączenie: Przewodowe (HDMI, DVI, USB)
Cena: 300 USD + wysyłka + VAT

Dodatkowe akcesoria: kalibrator (Latency Tester) 100 USD + wysyłka + VAT
Znane problemy: efekt choroby lokomocyjnej, desynchronizacja obrazu, brak pozycjonowania położenia głowy, bardzo niska rozdzielczość.

Jest to pierwsza wersja gogli Oculus Rift, które zadebiutowały w serwisie finansowania społecznościowego Kickstarter jeszcze w 2012 roku. Projekt zebrał kwotę 2,437,429 USD, z planowanych 250 000 USD. Cel został osiągnięty jeszcze pierwszego dnia (w 10 godzin). Ostatecznie podczas samej zbiorki zarezerwowano około 7000 urządzeń. Na chwilę obecną (XII 2013r.) sprzedano już kilkadziesiąt tysięcy sztuk (ponad 50k) tego urządzenia, mimo że posiada jeszcze szereg błędów. Dlatego jest to wersja skierowana głównie do deweloperów i (niecierpliwych Oczko ) pasjonatów wirtualnej rzeczywistości. Większość niedoskonałości ma zostać naprawione w wydaniu konsumenckim Crystal Cove (nazwa robocza).

W przeciwieństwie do gogli projekcyjnych (np. Sony HMZ-T1/T2/T3W), jest to jedno z pierwszych rozwiązań (na rynku konsumenckim) o szerokich kącie widzenia w pionie i poziomie (powyżej 80 stopni). Dzięki temu możemy uzyskać efekt immersji.


Przeczytaj całość na: Oculus Rift dev v.1 [2012/13]

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2018 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB.